Дата опублікування:
28 лютого 2017 року.
25 січня 2017 року проведено засідання педагогічної ради Новокиївської ЗОШ І-ІІІ ступенів з питань:
- Формування ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави у процесі національно-патріотичного виховання учнів.
- Робота педагогічного колективу за новими програмами початкової школи.
Змістовною була доповідь педагога-організатора Подвіженко Н.М. з питання «Формування ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави у процесі національно-патріотичного виховання учнів». Наталія Миколаївна презентувала роботу педагогічного колективу з визначеного питання. Відбувся обмін досвідом роботи вчителів-предметників та класних керівників.
Учитель української мови і літератури Присліпська С.В. зазначила, що українська мова як навчальний предмет має необмежені можливості для здійснення національно-патріотичного виховання учнів через соціокультурну змістову лінію програми. Патріотичному вихованню учнів сприяють уроки літератури рідного краю, позакласні заходи до Дня української писемності та мови, Міжнародного дня рідної мови, участь у мовно-літературних конкурсах.
Учитель географії та історії Стецун Ю.С. відмітив, що національно-патріотичне виховання повинно ґрунтуватись на матеріалі місцевого рівня: спогадах про рідне село, вивченні історії Миколаївщини.
У своєму виступі вчитель біології Лавриненко Л.В. звернула увагу на доцільність проведення «Народознавчих хвилинок», екскурсій, створення проектів «Рослинний і тваринний світ рідного краю», участь в акціях «Посади калину», «Посади вишню».
Під час обговорення другого питання заступник директора з навчально-виховної роботи Шевченко Г.В. проаналізувала роботу вчителів початкових класів з урахуванням змін у навчальних програмах, підкреслила позитивне: розширення діапазону організаційних форм, методів навчання, способів навчальної взаємодії, що мають на меті практичну спрямованість навчання і базуються на взаємозв’язках урочної та позаурочної діяльності.
Голова методичного об`єднання вчителів початкових класів Щербина О.М. зазначила, що для реалізації цих умов необхідно, щоб зміст, методи навчання, ритм уроку, режим дня і тижня, етика спілкування, робота з батьками, дизайн середовища – все працювало на потреби і вікові можливості учнів, сприяло розвитку дитячих здібностей, не шкодило їх фізичному і психічному здоров`ю.
З метою формування позитивного ставлення учнів до навчання директор школи Атрощенко Н.М виступила з презентацією «Створення ситуації успіху на уроці».
Із зазначених питань прийняті відповідні рішення.
Н.М.Атрощенко, директор школи