сайт знаходиться в режимі тестової експлуатації

День творчості та нових вражень

Дата опублікування:
21 травня 2018 року.

  Нещодавно на базі Миколаївської школи №15 проведено засідання обласної творчої групи вчителів зарубіжної літератури «Формування компетентного читача на уроках зарубіжної літератури в умовах переходу до Нової української школи».

  Організаційно-методичний супровід засідання здійснювала методист кафедри теорії й методики мовно-літературної освіти МОІППО Пономаренко Г.В., яка ознайомила присутніх із планом роботи, наголосила: робота творчої групи – це перш за все заняття, що дають змогу втілювати на практиці свої задуми, поділитися досвідом, дізнатися щось нове.

  «Читання візьме вас туди, де ви ніколи не були». Цими словами Ніла Геймана розпочала свій виступ кандидат педагогічних наук Гич Г.М., яка  розкрила питання «Читацька компетентність учнів «нової грамотності» як теоретичне поняття». Основні концепції читання, види читання, постграмотне читання, квазічитання, скроллінг, фоточитання та кіночитання – це тільки невеликий перелік питань, на яких зауважила виступаюча. Увага учасників зібрання була також звернена на питання функціональної неграмотності, яка сьогодні, на жаль, є формою культури і формується часто не тільки у дитинстві, а й у дорослому житті. Гич Г.М. наголосила, що головні складові справжнього вчителя-словесника, упевненого у собі, якого хочуть бачити учні та їхні батьки, — самовдосконалення і творчість.

  Кандидат філологічних наук Лукьяненко Д.В. презентувала учасникам засідання питання «Літературна компетентність учнів Нової української школи в контексті міжнародного дослідження РІSA». У своєму виступі вона зазначила, що запровадження РІSA стане кроком до встановлення компетентного підходу до навчання. При такому підході головне не накопичення певної кількості знань, а так звані компетенції – навички і вміння,

  У процесі обговорення словесники зробили висновок щодо діяльності вчителя, який повинен формувати людину, здатну приймати відповідальні рішення, критично мислити, творчо вирішувати проблеми, самореалізуватися, тобто формувати життєві компетентності, що розвивають в учнів практичні вміння й навички, завдяки яким особистість досягає життєвого успіху.

  Цікавим став практико-орієнтований модуль «Методи і прийоми формування літературної компетентності та критерії оцінювання», під час якого створювалися моделі формування літературної компетентності учнів. Учасники засідання представили створені моделі.

  Методист МОІППО Пономаренко Г.В. підвела підсумки засідання творчої групи, подякувала всім за плідну роботу, наголосивши, що такі заходи сприяють поширенню перспективного педагогічного досвіду, обміну цікавими формами, методами і прийомами професійної діяльності.

  Творча група об’єднала людей, які займаються однією справою, навчаються один в одного, черпають ідеї, сили, емоції, наснагу. І це — здорово!

Єндзевич А.В.,

вчитель зарубіжної літератури

 Нововасилівської ЗОШ

^ Вгору ^