сайт знаходиться в режимі тестової експлуатації

Фешен вечірка літературних героїв зарубіжної літератури

Дата опублікування:
3 лютого 2017 року.

У наш час місце книги в житті підростаючого покоління змінюється, оскільки на їх використання впливають як інформаційні технології, так і телебачення. Як джерело інформації замість книг найчастіше учні використовують персональний комп’ютер. Але всім давно відомо, що знання, фантазія, логіка думки і міркувань, любов до рідної мови, уміння логічно й образно розмірковувати виховуються лише читанням.

 Надійним помічником вчителя у формуванні читацьких інтересів дітей є нестандартний підхід учителя до цієї проблеми. У Калинівському НВК формування читацьких інтересів намагаються вирішити, використовуючи різні форми і методи. Під час проведення Тижня педагогічної майстерності вчителі зарубіжної літератури підготували і провели цікавий захід, спрямований на учня –читача. Педагоги Мікуляк Н.В. і Захарченко Т.В. В ігровій формі «Фешен вечірка» ставили за мету підвищення якості сприймання школярами художнього слова, викликати інтерес до читання творів зарубіжної літератури.

Ведучою вечірки запросили саму «Катю Осадчу», з роллю якої добре впоралась учениця 7 класу Мікуляк Неля. Учні 5, 6, 7 класів перевтілилися у героїв відомих творів, що вивчаються у курсі шкільної програми. Бешкетники Том Сойєр і Пеппі Довгапанчоха, герої казок  Кай, Герда, Снігова королева, Принц і Попелюшка, Маленький принц, Айвенго і Робін Гуд, Поліанна у тісному колі пропагували твори, із сторінок яких вони потрапили на вечірку. А всі разом закликали читати літературу, що виховує естетичні смаки, любов до художнього слова, театру, мистецтва.

Варто відзначити, що діти з великим задоволенням, захопливо грали ролі літературних героїв, намагаючись перевтілитись. Дібрані танцювальні композиції допомогли відтворити епоху лицарства, романтичність подорожі світами Маленького принца.

Методист Снігурівського РМК Благодатна З.І. зазначила, що саме творчість вчителя породжує творчість учня. Якщо  підбирати такі види навчальної діяльності, що дають  можливість виявити ініціативу і самостійність учнів, винахідливість, творчість, то неодмінно викликає позитивні емоції, сприяє пошуку, формуванню школяра як читача.

Пономаренко О.М., ЗДНВР Калинівського НВК

^ Вгору ^