сайт знаходиться в режимі тестової експлуатації

Готуємося до Нової української школи

Дата опублікування:
21 травня 2018 року.

  Підвищення рівня професійної компетентності завжди є важливим для усіх категорій освітян. Особлива увага приділяється професійній майстерності заступників директорів з навчально-виховної роботи, які є провідниками методичного вдосконалення педагогічних працівників.

  Зважаючи на те, що 2018-2019 навчальний рік стане роком початку Нової української школи, протягом 17-20 травня 2018 року представниками Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проведено навчання заступників директорів з навчально-виховної роботи в початкових класах на засадах Концепції «Нова українська школа».

  Група учасників навчання закладів загальної середньої освіти Снігурівщини активно співпрацювала з командою тренерів МОІППО: Тихоновою Т.В., доктором педагогічних наук, завідувачем кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти, Бурлакою Т.Ю. та Деміракі Т.В., методистами лабораторії управління розвитком регіональної освіти МОІППО, Попюком О.В., завідувачем Благодатненської філії Первомайської ЗОШ І-ІІІ ступенів Вітовського району Миколаївської області.

         Програма навчання передбачала реалізацію п‘яти модулів першої сесії.

   У ході роботи над першим модулем «Сучасний керівник ЗЗСО як провідник змін» курсанти детально опрацювали головні положення Концепції Нової української школи, окреслили виклики, що стоять перед початковою школою, визначилися з чинниками та компонентами якісної початкової освіти. Завучі усвідомили нові професійні ролі і завдання сучасного керівника ЗЗСО в контексті НУШ. У практичній площині опрацьовано новий Державний стандарт початкової освіти, Типові освітні програми. та Базовий навчальний план.

   Другий модуль «Організація ефективного і безпечного освітнього середовища» сприяв усвідомленню заступниками директорів з навчально-виховної роботи ролі учителя у формуванні психологічно безпечного середовища та їх діяльності з цього питання. Значна увага приділена формуванню освітніх осередків та забезпечення навчально-дидактичними матеріалами. Окреслення нагальних проблем щодо створення нового освітнього середовища допомогло учасникам отримати відповіді на актуальні питання. Напрацювання стануть у нагоді вже з 1 вересня поточного року. Поза увагою не залишилося актуальне питання соціальної інклюзії та навчання дітей з особливими освітніми потребами.

  Предметом обговорення та вирішення практичних завдань щодо забезпечення інтегрованого навчання став зміст третього модулю «Інтеграція: тематичний і діяльнісний підходи». Учасники навчання відпрацювали шляхи формування міжпредметних компетенцій у процесі тематичного навчання та практикувалися у плануванні навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів в освітніх  галузях. Підсумком роботи став висновок про важливість діяльнісного підходу в освітньому процесі та вироблення стратегії розвитку критичного мислення.

  Четвертий модуль «Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів» опрацьовано з огляду на технологію портфоліо, мету і цілі оцінювання у сучасній школі та його формувальний процес.

  Зміст п‘ятого модулю «Педагогіка партнерства: сутність, основні принципи» допоміг учасникам навчання зорієнтуватися щодо основних шляхів співпраці з батьками, їх залученням до освітнього процесу та впевнитися у важливості кооперативного навчання.

  Робота була творчою, продуктивною, практикоорієнтованою. Своїми проявами учасники навчання довели власну вмотивованість на інновації, компетентність у питаннях знань нормативно-правових документів, творчість і креативність у виконанні завдань, ініціативність у пропозиціях запровадження нововведень, заповзятість у створенні проектів, відповідальність і дисциплінованість.

  Протягом усіх днів навчання панувала позитивна й щира атмосфера, що сприяла ретельному відпрацюванню запланованого.

  За результатами роботи заступники директорів з навчально-виховної роботи в початкових класах отримали відповідні сертифікати.

Г.Богданова, завідувач Снігурівського РМК

 

^ Вгору ^