Інновації в методичній роботі

Дата опублікування:
21 лютого 2019 року.

    Якість освіти та її ефективність – одна з актуальних проблем сьогодення. Провідну роль у забезпеченні ефективності освітнього процесу відіграє педагог, його професіоналізм. Сучасний педагог в умовах конкуренції повинен вміти швидко отримувати науково-методичну інформацію, володіти прийомами її обробки, вміти заощаджувати час на виготовлення дидактичних матеріалів.

    Як зробити, щоб кожен вчитель став активним зацікавленим учасником методичних об’єднань? Як позбутися пасивності окремих педагогів?

  Досвід управлінської діяльності показує, що підвищенню професійної компетентності педагогів, зростанню творчої ініціативи, визначенню педагогічних орієнтирів у роботі всього закладу сприяють інтерактивні форми методичної роботи. Саме такі форми розвивають творчі і дослідницькі навички, базуються на педагогічній взаємодії, дають можливість кожному відчувати свою успішність та інтелектуальну спроможність. Формуванню інтелектуальної культури та культури саморозвитку сприяють ділові, рольові ігри, тренінги, диспути, методичні веб-семінари, конкурси майстерності, інтерактивні бесіди.

   Саме питання інтерактиву було висвітлено під час засідання ради методичного кабінету 20 лютого 2019 року. Досвідом своєї роботи поділилася ЗДНВР Калинівського НВК Пономаренко Ольга Миколаївна. Вона презентувала колегам впровадження у своїй роботі методичного квесту, методичної афіши, засідання школи педагогічної майстерності.

   Заступник директора Галаганівського НВК Бондаренко Наталія Львівна провела з колегами тренінги щодо формування конкурентноздатної шкільної команди в умовах створення Нової української школи.

  Уявне інтерв’ю з легендарним педагогом Василем Олександровичем Сухомлинським взяла заступник директора Олександрівської ЗОШ Стасишина Лариса Йосипівна, показала використання спадщини педагога в умовах НУШ.

  Заступник директора Василівської ЗОШ Худьо Ірина Володимирівна підготувала поради сучасному компетентному педагогу. Всім присутнім подарувала збірку своїх наробок.

  Підсумок наради підвела виконуюча обов’язки завідувача Снігурівського РМК Лариса Володимирівна Горностай, яка підкреслила, що інтерактивні методичні заходи допомагають формувати колектив «однодумців», належним чином здійснюють мотивацію самоосвіти, створюють широкий інформаційний простір.

  «Мотивація! Міцність знань! Творчість і фантазія! Комунікабельність! Свобода самовираження! Бажання саморозвитку і самовдосконалення! Взаємоповага! Демократичність!» — ми досягнули спільними зусиллями очікуваного.

   Одноголосно сказавши «Так!» інтерактивним формам, учасники методичної наради вирішили:

  1. Підвищувати фаховий рівень, інформаційну культуру. Займатись самоосвітою, саморозвитком. Впроваджувати прогресивний педагогічний досвід. Формувати власний стиль, створювати особистий позитивний імідж.
  2. Використовувати різні форми методичної роботи як засіб розвитку суб’єктної активності педагогів.

    Дякуємо заступникам за співпрацю!

Заступник директора

 з навчально-виховної роботи

 Калинівського НВК

Пономаренко Ольга Миколаївна

^ Вгору ^