Інтеграція – невід’ємна частина Нової української школи

Дата опублікування:
14 грудня 2017 року.

На базі Садової ЗОШ І-ІІІ ст. 13 грудня 2017 року проведено міжшкільне методичне об’єднання вчителів початкових класів Баратівської, Горохівської та Садової шкіл з проблеми «Інтегровані уроки в початковій школі як ефективна форма навчання молодших школярів».

Налаштування на роботу та створення позитивного настрою задав майстер-клас щодо проведення «Ранкової зустрічі» методистом Снігурівського РМК Лапченковою Л.М. Адже в Новій українській школі ранковим зустрічам  буде приділятися 15-20 хвилин кожного дня.

«Використання інтегрованого навчання у сучасній школі є актуальним, оскільки успішна методична реалізація передбачає досягнення мети якісної освіти. Інтегровані уроки в початковій школі дають можливість учням досягнути усвідомленої потреби в міркуванні та висловлюванні своїх думок, вносити у звичайну систему уроків новизну, змінювати суворі кордони предметного викладання, що допомагає дітям сприймати важливі поняття через призму доступного, цікавого та зрозумілого», — зазначила у презентації  «Інтеграція – шлях до цілісного сприйняття учнями світу»  вчитель-методист Кісільова Г.В. (Баратівська ЗОШ).

Майстер-клас щодо підготовки та проведення інтегрованих уроків показали досвідчені вчителі Горохівської ЗОШ Сидорова Н.Р. — з української мови й інформатики, Боднар Н.Г. – з фізкультури та музичного мистецтва; педагоги Баратівської ЗОШ Боброва В.М. – з української мови та природознавства, Ярошенко Т.Ю. – з української мови та основ здоров’я.

Досвідом роботи  проведення інтегрованих тематичних тижнів поділилася з колегами старший вчитель Горохівської ЗОШ Кравченко Н.М.

Учасники міжшкільного методичного об’єднання виробили відповідні рекомендації щодо підготовки та проведення інтегрованих уроків у початкових класах.

Захід пройшов на належному методичному рівні.

Л.М.Лапченкова,

методист Снігурівського РМК

^ Вгору ^