сайт знаходиться в режимі тестової експлуатації

>> > >

Шановні колеги! Відділ освіти отримав  3477  підручників для учнів 1 та 10 класу.

                   
Конкурс «Ефективне застосування онлайн-інструментів на уроці»

Дата опублікування:
22 жовтня 2018 року.

Запрошуємо до участі вчителів, які відкриті до інновацій та інтегрують онлайн-засоби у навчання, аби підвищити медіаграмотність учнів.

Хто може брати участь: українські вчителі середніх та старших класів усіх дисциплін.

Що потрібно зробити: Заповнити онлайн-форму https://goo.gl/JY3CHs до 18 листопада, розповівши:
● який саме інструмент ви використовуєте,
● надати тему і мету конкретного уроку
● пояснити, як цей інструмент допомагає розкрити тему уроку та формувати в учнів критичне мислення та медіаграмотність (тобто, такі знання та навички, які дозволяють аналізувати, оцінювати та відповідально створювати медіаповідомлення).

Під онлайн-інструментами ми розуміємо різні інтернет-сервіси, які дозволяють, наприклад, створювати візуалізації, карти, ігри, тести, таймлайни, хмари слів, дозволяють працювати із великими даними, комунікувати, виявляти фейки, дбати про власну кібербезпеку тощо.

Хто оцінюватиме конкурс: професійне журі,у складі якого будуть педагоги та експерти зі сфери медіа та нових технологій.

При оцінюванні перевага надаватиметься тим варіантам застосування, де онлайн-інструменти допомагають не лише вивчити матеріал, який подається в рамках уроку, але також формувати активного, а не пасивного споживача медіа.

Якими будуть призи: П’ять кращих учасників одержать сертифікати, тематичні навчальні матеріали (книжки) та добірку професійних видань для педагогів від цифрового видавництва MCFR.
Вчитель/яка, який/яка посяде перше місце, одержить менторство від діджитал-експертки, яка разом з учнями вчителя-переможця створить спільний продукт із застосуванням інноваційних інструментів.

Кінцевий термін подачі заявки: 18 листопада 2018 року.

Про організаторів та партнерів:

Український інститут медіа та комунікації — новостворена організація, основними напрямами діяльності якої є підвищення медіаграмотності, протидія інформаційним загрозам, інформаційна реінтеграція окупованих територій та посилення незалежних медіа. Засновники організації — експерти, які долучились до створення кращих підходів до просування медіаграмотності та розвитку медіа — Diana Dutsyk, Maryna Dorosh.

Maria Zhdanova — експертка із цифрових медіа та залучення аудиторій у соціальних мережах, лекторка Школи журналістики Києво-Могилянської академії, курсу «Нові медіа». Має шестирічний досвід роботи у цифрових комунікаціях та ЗМІ (телеканали «Футбол», «Україна», Hromadske International, Vogue UA). Працювала у діджитал агенції Digital PR Inc (Великобританія) та представляла інформаційну агенцію Storyful (Ірландія) на проекті «Open Elections Ukraine» під час виборів Президента України 2014 року. Працювала менеджером зі зв’язків з громадськістю Британської Ради в Україні.

Цифрове видавництво MCFR — спеціалізоване видавництво України, що зокрема, випускає видання для працівників освітньої галузі.

«Медіанавігатор» https://goo.gl/m7THmw — міжнародний освітній проект з медіаграмотності, який організувала німецька медіаорганізація n-ost.

Проект фінансується WEASA 2018 Small Grants Program та імплементується Коледжем Європи у Натоліні в рамках проекту WEASA, що співзаснований та співфінансується Польсько-Американським Фондом Свободи і Фондом Лідери змін, Німецьким Фондом Маршала у США (Чорноморський фонд регіонального співробітництва, Балканський фонд за демократію та фонд за Демократію Білорусі), за підтримки Польсько-Американською Комісією Фулбрайта. Будь-які думки та погляди, висловлені у публікаціях, не обов’язково відображають думки та погляди партнерів та організаторів WEASA.

 

^ Вгору ^