Марченко Віра Степанівна, вчитель-методист

Дата опублікування:
16 березня 2017 року.

Навчальний заклад — Снігурівська районна гімназія ім. Т. Г. Шевченка Снігурівської районної ради Миколаївської області

Освіта  — вища, закінчила Миколаївський державний педагогічний  інститут, 1990 рік, учитель історії та суспільствознавства

Кваліфікаційна категорія, звання — спеціаліст вищої категорії, «вчитель-методист»

Стаж педагогічної роботи  — 39 років

Проблемна тема — «Метод проектів як шлях до творчого розвитку учнів на уроках трудового навчання (обслуговуючі види праці)»

Короткий зміст досвіду — Реалізуючи вимоги Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти в галузі «Технології»,  Віра Степанівна наполегливо працює над формуванням в учнів гімназії культури праці, створює умови для професійного  самовизначення випускників гімназії, обґрунтованого вибору професії з урахуванням власних здібностей, уподобань та інтересів. У процесі реалізації проектного методу на уроках трудового навчання учні гімназії набувають умінь використовувати багато джерел інформації, самостійно збирати і накопичувати матеріал, приймати рішення, створювати та презентувати готові вироби. Вчитель вміло розробляє оптимальні варіанти проведення уроків, використовуючи групову, парну форми організації навчальної діяльності учнів, можливості електронного підручника з трудового навчання для 5-6 класів, фрагменти різноманітних навчальних роликів, власні та учнівські мультимедійні презентації, віднаходить можливості для індивідуальної роботи з учнями та запровадження особистісно орієнтованого навчання.

   Урокам Марченко В.С. притаманні творчий настрій, атмосфера доброзичливості та активної співпраці вчителя й учнів. Велику увагу вчитель приділяє розвитку креативності та самостійності учнів, опануванню ними нових технологій та технік (вишивання стрічками, виготовлення народної ляльки, виготовлення виробів із солоного тіста, печворт тощо), вихованню любові до українських народних традицій у декоративно-ужитковому мистецтві, надає їм можливість систематизувати та інтегрувати знання, реалізувати власні можливості.

     Велику увагу Марченко В.С. приділяє роботі з обдарованими учнями. На професійному шляху вчитель мала переможців обласного та учасників всеукраїнського рівнів предметної олімпіади.

      Учні Віри Степанівни беруть активну участь у конкурсах «Новорічна ялинка», «Новорічна композиція», «Український сувенір», що передбачають практичну реалізацію знань, умінь і навичок, набутих у процесі вивчення трудового навчання.

    Результатом роботи вчителя з розвитку творчих здібностей учнів є конкурс-захист творчих проектів МАН. Гімназистка Татарова Ірина посіла I місце  в обласному етапі та стала дипломанткою  Всеукраїнського (ІІІ) етапу конкурсу-захисту учнівських науково-дослідницьких робіт МАН.

   Учитель є учасницею фахового конкурсу «Успішний проект», посівши  ІІ місце. Нею укладено методичний посібник «Розробка уроків до варіативного модулю «Технологія вишивання стрічками» (10-11 клас)».

 

^ Вгору ^