Моніторингові дослідження

Дата опублікування:
26 червня 2017 року.

    Визначення напрямків модернізації української школи потребує точної інформації про рівень вітчизняної освіти у порівнянні з рівнем освіти в інших країнах світу. Одним з основних шляхів отримання такої інформації є організація та проведення моніторингових досліджень, бо моніторинг за сутністю – інформаційна система, за процесом – створення умов для прийняття управлінського рішення, за результативністю – технологія оцінювання поточного стану об’єкта управління, його регулювання та прогнозування розвитку.

    Моніторингові дослідження якості освіти в районі здійснювались відповідно до методичних рекомендацій й матеріалів, розроблених Інститутом інноваційних технологій та МОІППО. У 2016-2017 н.р. в режимі он-лайн  на порталі МОІППО в  моніторингових дослідженнях якості освіти регіонального значення взяли участь: 30  директорів,  25 заступників директорів з навчально-виховної роботи, 96  вчителів — предметників, 37 учнів  11-х класів,   62 представники батьківської  громадськості.

Л.Горностай, методист Снігурівського РМК.

 

^ Вгору ^