Дата опублікування:
26 червня 2017 року.
Визначення напрямків модернізації української школи потребує точної інформації про рівень вітчизняної освіти у порівнянні з рівнем освіти в інших країнах світу. Одним з основних шляхів отримання такої інформації є організація та проведення моніторингових досліджень, бо моніторинг за сутністю – інформаційна система, за процесом – створення умов для прийняття управлінського рішення, за результативністю – технологія оцінювання поточного стану об’єкта управління, його регулювання та прогнозування розвитку.
Моніторингові дослідження якості освіти в районі здійснювались відповідно до методичних рекомендацій й матеріалів, розроблених Інститутом інноваційних технологій та МОІППО. У 2016-2017 н.р. в режимі он-лайн на порталі МОІППО в моніторингових дослідженнях якості освіти регіонального значення взяли участь: 30 директорів, 25 заступників директорів з навчально-виховної роботи, 96 вчителів — предметників, 37 учнів 11-х класів, 62 представники батьківської громадськості.
Л.Горностай, методист Снігурівського РМК.