сайт знаходиться в режимі тестової експлуатації

«Національно-патріотичне виховання — основа виховної роботи класного керівника на сучасному етапі»

Дата опублікування:
7 квітня 2017 року.

      Одним із головних завдань сучасної школи є формування національної свідомості та самосвідомості особистості підростаючого покоління, виховання громадянина України – патріота своєї Вітчизни. Нещодавно у Снігурівській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 проведена педагогічна рада «Національно-патріотичне виховання —  основа виховної роботи класного керівника на сучасному етапі».  Особливу увагу у доповіді заступника директора школи з виховної роботи Титаренко О.А. «Роль національно-патріотичного виховання у формуванні духовного та морального світогляду школярів» було акцентовано на необхідності реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, на формуванні в учнів прагнення до збереження рідної мови та національних традицій і цінностей. З питання «Форми і методи організації краєзнавчої роботи у системі патріотичного виховання учнів» виступила заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель історії Риженко Л.Г.

      Під час виступів співдоповідачів мова йшла про те, що молоде покоління часто позбавлене почуття національної гідності, гордості та патріотизму. У цих умовах постає необхідність розв’язання найгостріших проблем, пов’язаних з формуванням національної свідомості та вихованням патріотизму. Вирішальну роль у патріотичному вихованні підростаючого покоління відіграє система освіти, зокрема особистість педагога, його особистий приклад, його погляди та практичні дії, що мають бути взірцем для наслідування. Досвідом з цього питання поділилися класні керівники Заставенко Т.О., Бикова О.В., Карташова З.Я., Пишньова С.А., Заєць І.О., Шпак О.А., Нартова С.М.

      Заступник директора з виховної роботи Титаренко О.А. надала класним керівникам  конкретні методичні рекомендації щодо змісту виховної роботи з національно-патріотичного виховання. За матеріалами педради створено  брошуру.

      Активно працюючи в групах, у ході практичної діяльності педагоги окреслили для себе коло завдань, той напрямок, у якому вони будуть рухатися, вирішуючи такі необхідні для нашого сьогодення та майбутнього питання.

                                  Д.В. Титаренко, директор Снігурівської ЗОШ І-ІІІ ст..№1

^ Вгору ^