Оцінюємо по-новому

Дата опублікування:
25 вересня 2019 року.

       20 вересня 2019року у Баратівській ЗОШ відбулося засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів, на якому розглядалось питання  щодо  оцінювання учнів другого класу в умовах Нової української школи. КісільоваГ.В., керівник МО, повідомила присутнім, що МОН визначило, як оцінювати другокласників у цьому навчальному році. Члени методичного об’єднанняознайомилися  з наказом   № 1154 від 27 серпня 2019 року «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання учнів другого класу»  і обговорили ключові засади цього  нормативного документу.

      Кісільова Г.В. наголосила на тому, що навчальні досягнення учнів других класів підлягають формувальному і підсумковому (тематичному та завершальному) оцінюванню. Боброва В.М. відмітила про те,  що  критерії оцінювання встановлює вчитель із поступовим залученням учнів до цього процесу, а орієнтирами для визначення критеріїв є вимоги до обов’язкових результатів навчання та  компетентностей учнів, визначених Держстандартом. Ярошенко Т.Ю. звернула увагу колег  на позитивну динаміку досягнень учнів і наголосила на тому, що оцінюється не учень, а його робота. Комарніцька Н.В. презентувала індивідуальну картку поступу учня для фіксації прогресу, а Розумовська А.В. продемонструвала присутнім оцінювальний аркуш для класу для  визначення рівня  засвоєння матеріалу відповідно до навчальної програми. Засідання МО пройшло у дружній і конструктивній обстановці.

Кісільова Г.В.,

голова ШМО початкових класів

Баратівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

 

^ Вгору ^