Дата опублікування:
24 березня 2017 року.
З метою актуалізації проблеми підвищення ефективності уроку, колегіального пошуку шляхів підвищення ефективності кожного уроку через впровадження інноваційних технологій навчання, нестандартних прийомів активізацій пізнавальної діяльності учнів 20 березня 2017 року в Нововасилівській ЗОШ І-ІІІ ступенів проведено семінар-практикум «Впровадження інноваційних технологій у практику роботи вчителя».
Педагоги працювали в творчих групах. Були розглянуті такі питання: «Сучасні освітні технології особистісно- орієнтованого навчання», «Інтерактивні технології навчання», « Технологія критичного мислення», «Технологія ситуативного моделювання», «Технологія проблемного навчання» та інші. Досвідом роботи з питання впровадження у практику роботи інноваційних технологій поділилися вчителі-методисти Єндзевич А.В. та Вербицька В.М.
До семінару-практикуму проведено анкетування педагогів та моніторингове дослідження «Входження в інновації».
Важливо, що педагоги школи за інновації, оскільки життя йде вперед і не всі традиційні методи і прийоми доцільно використовувати для виконання мети і завдань уроку. Зазвичай уроки з використанням інноваційних технологій проходять жваво, бо вчителям такий вид роботи подобається, а, як відомо, той, хто сам горить, — запалить інших.
Єндзевич А.В., ЗДНВР