сайт знаходиться в режимі тестової експлуатації

Початкова освіта в умовах змін

Дата опублікування:
8 листопада 2017 року.

8 листопада у Баратівській ЗОШ І-ІІІ ст. відбулося методичне  засідання  вчителів початкових класів з теми: «Формування міжпредметних компетенцій у процесі інтегрованого навчання» з метою підготовки педагогів до реалізації Концепції Нової української школи.

       Голова МО Кісільова Г.В. наголосила на тому, що реформування сучасної освіти лежить на шляху подолання ізольованого викладання навчальних предметів і створення принципово нових програм, де освітній процес доцільно орієнтувати на розвивально-продуктивний інтегрований підхід.

      Боброва В.М. відзначила, що ідея інтегрованого навчання є однією з провідних ідей сучасної освіти, оскільки модель навчання, побудована на засадах інтеграції, знімає проблему інтелектуального перенавантаження молодших школярів, формує міжпредметні  і ключові  компетентності учнів, стимулює розвиток пізнавальних і творчих здібностей.

       Ярошенко Т.Ю. розкрила етапи реалізації міжпредметної інтеграції змісту навчання у 1-4 класах.

     Потім   Кісільова Г.В. розповіла про  те, що у жовтні цього року  пройшла спеціальну підготовку тренерів для навчання вчителів початкових класів сучасним методам навчання, організації освітнього середовища на засадах компетентнісного і діяльнісного підходів та принципів «педагогіки партнерства». Вона провела з колегами тренінгове заняття «Плануємо тематичний день», під час якого педагоги навчалися створювати Інтелект-карту тематичного дня та методично її опрацьовувати. Власенко О.П. презентувала новинки інтернет-ресурсів з даного питання.

      В ході роботи вчителі ознайомилися із теоретичним підґрунтям і отримали методичний кейс матеріалів, що стосується питання інтегрованого навчання та організації тематичних днів для  учнів початкових класів.

Г.В. Кісільова,

голова МО вчителів початкових   класів

Баратівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

^ Вгору ^