Дата опублікування:
8 листопада 2017 року.
8 листопада у Баратівській ЗОШ І-ІІІ ст. відбулося методичне засідання вчителів початкових класів з теми: «Формування міжпредметних компетенцій у процесі інтегрованого навчання» з метою підготовки педагогів до реалізації Концепції Нової української школи.
Голова МО Кісільова Г.В. наголосила на тому, що реформування сучасної освіти лежить на шляху подолання ізольованого викладання навчальних предметів і створення принципово нових програм, де освітній процес доцільно орієнтувати на розвивально-продуктивний інтегрований підхід.
Боброва В.М. відзначила, що ідея інтегрованого навчання є однією з провідних ідей сучасної освіти, оскільки модель навчання, побудована на засадах інтеграції, знімає проблему інтелектуального перенавантаження молодших школярів, формує міжпредметні і ключові компетентності учнів, стимулює розвиток пізнавальних і творчих здібностей.
Ярошенко Т.Ю. розкрила етапи реалізації міжпредметної інтеграції змісту навчання у 1-4 класах.
Потім Кісільова Г.В. розповіла про те, що у жовтні цього року пройшла спеціальну підготовку тренерів для навчання вчителів початкових класів сучасним методам навчання, організації освітнього середовища на засадах компетентнісного і діяльнісного підходів та принципів «педагогіки партнерства». Вона провела з колегами тренінгове заняття «Плануємо тематичний день», під час якого педагоги навчалися створювати Інтелект-карту тематичного дня та методично її опрацьовувати. Власенко О.П. презентувала новинки інтернет-ресурсів з даного питання.
В ході роботи вчителі ознайомилися із теоретичним підґрунтям і отримали методичний кейс матеріалів, що стосується питання інтегрованого навчання та організації тематичних днів для учнів початкових класів.
Г.В. Кісільова,
голова МО вчителів початкових класів
Баратівської ЗОШ І-ІІІ ступенів