Радилися вчителі

Дата опублікування:
18 грудня 2017 року.

   Роль успішності в розвитку школярів величезна. Актуальність цієї проблеми була і буде значимою як для учнів, учителів, так і для батьків.

     Сучасність вимагає від учителя глибокого розуміння факторів формування та розвитку особистості дитини.

   Відомо, що школярі, незважаючи на однакові програми та умови навчання і виховання в школі, мають неоднакові знання, різні показники успішності, по-різному виховані, по-різному ставляться до навчальних обов’язків і фактично отримують неоднаковий рівень розвитку.

   У виконанні завдань, поставлених державою і суспільством перед органами освіти, велике значення має своєчасне подолання неуспішності школярів, підвищення якості знань учнів.

  Нещодавно в Новопетрівській ЗОШ І-ІІІ ступенів проведена педагогічна рада у формі ділової гри «Діагноз: неуспішність. Причини неуспішності та шляхи її подолання».

   Під час підготовки до педагогічної ради практичний психолог школи Рощенко Т.В. провела анкетування учнів 5-11 класів, досліджуючи причини неуспішності. Результати анкетування вона представила у формі презентації, діаграм. Деякі відповіді учнів були для вчителів   неочікуваними.

   У ході  педагогічної ради вчителі школи працювали у трьох динамічних групах.

  І група  — «Діагностика» визначала діагноз «Неуспішність», педагогічні причини цього явища, розглядала особливості неуспішності школярів початкової,  середньої і старшої ланки.

   ІІ група – «Профілактика» працювала над шляхами запобігання неуспішності школярів,  видами допомоги в навчанні на різних етапах уроку, що можна запропонувати учням із початковим рівнем навчальних досягнень. Запропонувала конкретні способи вирішення цієї проблеми, використовуючи власний досвід роботи.

   ІІІ група – «Оптимісти» визначила, які методи стимулювання учнів із метою запобігання неуспішності є достатніми для вирішення цієї проблеми, запропонувала прийоми роботи з батьками школярів із початковим рівнем навчальних досягнень, запропонувала проект розв’язання проблеми подолання неуспішності школярів.

  Активне обговорення, практична робота, спільне розв’язання  завдань сприяли тому, що учасники груп виробили загальний  план дій щодо боротьби з неуспішністю в школі.

                                       Данильчук Л.І., ЗДНВР Новопетрівської ЗОШ І – ІІІ ст.

^ Вгору ^