сайт знаходиться в режимі тестової експлуатації

Рішення колегії відділу освіти райдержадміністрації від 02.11.2016р. “Про стан роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2016 року”

Дата опублікування:
24 листопада 2016 року.

Рішення колегії

відділу освіти райдержадміністрації

від 02.11.2016р.

 “Про стан роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців  2016 року”

 

 

            Заслухавши та обговоривши доповідь заступника начальника відділу освіти райдержадміністрації Забави О.В., з метою запобігання формальному ставленню до розгляду звернень громадян колегія ухвалила надати наступні доручення:

 

  1. Відділу освіти райдержадміністрації:

      1.1. Тримати на постійному контролі питання роботи зі зверненнями громадян та виконання Указу президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

                                                                          Термін: постійно

      1.2. Забезпечити безперешкодний прийом громадян, суворо дотримуватись графіків особистого прийому громадян.

                                                                         Термін: постійно

      1.3. Посилити персональну відповідальність посадових осіб за вирішення відповідно до своєї компетенції питань, що порушуються у заявах і скаргах громадян, особливо їх найменш соціально захищених категорій.

                                                                        Термін: постійно

      1.4. Забезпечити систематичне проведення «гарячих ліній» та роботу «телефону довіри».

                                                                      Термін: постійно

      1.5. Розробити графіки перевірок навчальних закладів з питання роботи зі зверненнями громадян на 2017 рік та довести його до відома адміністрацій навчальних закладів.

                                                                    Термін: до 15.12.2016 року

         1.6. Розглянути на нарадах з директорами навчальних закладів питання забезпечення виконання ними Закону України “Про звернення громадян”, організації та здійснення ними особистого прийому.

                                                                Термін: за наслідками  перевірок

         1.7. Розглядати питання стану роботи зі зверненнями громадян на колегіях,  нарадах.

                                                                Термін: постійно

 

  1. Керівникам навчальних закладів району:
  2. 2.1.  Посилити контроль за якістю навчально-виховного процесу, дотриманням педагогічної етики та моралі педпрацівниками при роботі з дітьми та батьками.

                                                                  Термін: постійно

      2.2. Своєчасно виявляти та усувати причини, що породжують скарги громадян.

                                                                  Термін: постійно

        2.3. Проводити інформаційну роботу серед батьків учнів та вихованців закладів освіти щодо розгляду звернень громадян, які відносяться безпосередньо до компетенції навчальних закладів та відділу освіти.

                                                                Термін: постійно

           2.4. Оновлювати інформаційні сторінки на офіційних веб-сайтах навчальних закладів та інформаційні стенди щодо стану розгляду звернень громадян керівництвом закладів.

                                                                Термін: постійно

           2.5. Опрацювати дане рішення колегії відділу освіти та доповідь на нарадах при директору.

                                                               Термін: до 15.11.2016

            2.6. Поінформувати відділ освіти про виконання рішення до 20.11.2016р.

 

 

Голова колегії,

начальник відділу освіти                                                         Л.І.Мендус

 

Секретар колегії,

методист СРМК                                                                   О.В.Шиян

^ Вгору ^