Роковець Любов Володимирівна, вчитель-методист

Дата опублікування:
15 березня 2017 року.

Навчальний заклад – Калинівський НВК, Снігурівської районної ради, Миколаївської області

htt:// kuybnvk.ucoz.ua/index/vchitel_fiziki_matematiki_astronomiji_rokovec_I_v/0-8

Освіта – Миколаївський педагогічний інститут, 1979 рік, вчитель математики та фізики

Посада – вчитель математики

Категорія, педагогічне звання  — вища, «вчитель – методист», Відмінник освіти України

Педагогічний стаж  — 44 роки

    

Тема досвіду «Інтеграція – процес синтезу науки й світоглядних переконань учнів-старшокласників, основа розвитку творчо-наукових та дослідницьких здібностей»

 

Уроки математики Роковець Любові Володимирівни характеризуються високим рівнем використання інтегральних підходів. Вчитель викладає предмет на високому науковому та методичному рівнях. Любов Володимирівна – педагог-новатор. Вдало підбирає та використовує  елементи випереджаючого та особистісно зорієнтованого навчання. Інтеграція – основа діяльності Любові Володимирівни. За допомогою неї вчитель формує уміння та навички учнів застосовувати одержані знання на практиці, домагається від учнів свідомого закріплення обчислювальних навичок, прийомів раціонального розв’язку та усного рахунку безпосередньо на уроці. Проводить уроки з урахуванням вікових та психологічних особливостей учнів, відповідно до сучасних вимог організації освітнього процесу. Вміло застосовує ІКТ, що дає змогу активно впроваджувати методи інтенсивного навчання, значно підвищувати ефективність уроків математики. Виховує в учнів навички самостійної роботи щодо розв’язування задач і вправ, вчить працювати з науковою та довідковою літературою. Любов Володимирівна веде дослідно-експериментальну роботу з проблем інтегрованого викладання точних наук.

Роковець Л.В. — голова науково-методичної ради комплексу. Під її керівництвом в рамках науково-дослідної роботи розроблено Концепцію інтегрованого навчання в Калинівському навчально-виховному комплексі.

Велику увагу вчитель приділяє роботі з обдарованою дитиною. Як керівник методичної ради Любов Володимирівна склала шкільну програму «Обдарована дитина». Її вихованці презентують свої науково-дослідні роботи на засіданнях шкільної Авторської трибуни, є переможцями та призерами Міжнародного конкурсу «Кенгуру» та «Левеня»,  районних предметних олімпіад. Створила методичні посібники на допомогу молодим вчителям «Інтегральні підходи в процесі викладання математики»,  «Вивчення геометричного матеріалу на уроках геометрії в 7-8 класах».

Ділиться досвідом роботи на сайтах «Шкільне життя», мультиурок, UROK-UA, «Відкритий урок: розробки, технології, досвід», на сторінках газети «Вісті Снігурівщини».

^ Вгору ^