Розвиток розумових здібностей у навчально-виховному процесі

Дата опублікування:
7 березня 2017 року.

      В Снігурівській ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 проведена педагогічна рада «Розвиток розумових здібностей та рис особистості у навчально-виховному процесі».

      У своїй доповіді заступник директора з навчально-виховної  роботи Захарова Н.О. проаналізувала результативність роботи учнівського та педагогічного колективів за І семестр, а також результати участі у ІІ та ІІІ етапах Всеукраїнських предметних олімпіад за три навчальні роки, результативність участі учнів школи в різних предметних конкурсах та спортивних змаганнях, аналіз тестування учнів 2-11-х класів на визначення сфери обдарованості. Наголосила, що умовами щасливого життя людини є реалізація її творчих можливостей та природних задатків. Проаналізувала зайнятість учнів школи в гуртках, що працюють на базі школи, БТДЮ, ДЮСШ, музичної школи.

     Також проаналізовано результати тестування учителів школи на здатність до впровадження інноваційних технологій, зокрема у роботі з обдарованими та здібними дітьми.

     Під час підготовки до педради працювали 4 творчі групи над проблемою «Розвиток інтелектуальних та творчих здібностей учнів на сучасному етапі». Групи «Батьки», «Вихователі дитячих садків», «Вчителі», «Керівники гуртків» підготували свої відповіді на запитання «Як насправді відбувається розвиток індивідуальних та творчих здібностей дітей? Які існують проблеми?» і висловлювали свої пропозиції щодо викладених проблем.

     Досвідом роботи з питання формування творчих та інтелектуальних здібностей дітей поділилась бібліотекар школи Огонюк Н.П.

    Таким чином, завдання педагогічного колективу полягає в тому, щоб своєчасно розкрити нахили дитини, організувати роботу так, щоб якомога ширше їх розвивати, залучати до участі в гуртках і секціях відповідно до здібностей й уподобань дітей.

Г.І.Шевчук, ЗДНВР

^ Вгору ^