Дата опублікування:
10 лютого 2017 року.
ПІБ — Школьна Раїса Миколаївна
Навчальний заклад — учитель фізики та астрономії Баратівської
зош І-ІІІ ступенів Снігурівської районної ради Миколаївської області, http://raisa6604.moyblog.net/.
Освіта — закінчила Миколаївський державний педагогічний інститут та здобула кваліфікацію «учитель фізики та астрономії».
Кваліфікаційна категорія — «спеціаліст вищої категорії», має педагогічне звання «вчитель-методист».
Педагогічний стаж — 28 років.
Проблемна тема — «Розвиток інтелекту учнів шляхом застосування інтерактивних технологій у навчанні фізики».
Короткий зміст — Працюючи над реалізацією проблемної теми, учитель обирає оптимальні методи й прийоми, що забезпечують високий рівень знань, формують інтелектуально розвинену особистість, національно свідомого громадянина, випускника школи, який може пізнати світ, себе, займатися самореалізацією, самовихованням та самоосвітою. Реалізації проблемної теми сприяють ґрунтовні теоретичні знання з методики викладання предмета, постійне опрацювання новинок методичної літератури, обізнаність з інноваційними процесами, що відбуваються у сучасній освіті.
Навчальні заняття чітко і логічно побудовані, завжди змістовні, цікаві. Значна частина завдань уроку спрямована на розвиток у школярів фізичних знань, удосконалення загальнопізнавальних, самостійних, контрольно-оцінних і творчих умінь. Раїса Миколаївна вміє розкрити перед учнями практичне значення свого предмета таким чином, що у них виникає бажання самостійно здобувати додаткові знання. Цьому сприяє результативне використання проектної технології, інтерактивних прийомів організації навчально-пізнавального процесу, а саме: дослідницької діяльності, проблемних ситуацій, евристичних бесід, екскурсій, учнівських презентацій. Демократичність у спілкуванні дозволяє їй природно застосовувати різноманітні форми роботи зворотнього зв’язку, вона володіє методикою організації групової, парної, індивідуальної роботи. У ході уроків ефективно використовуються досліди, спостереження, опорні схеми, таблиці, дидактичні ігри, що допомагає структурувати знання учнів, розвиває їх логічне мислення, інтелект, формує самоосвітні уміння і навички. Велику увагу вчитель приділяє екологічному вихованню, встановленню міжпредметних зв’язків.