сайт знаходиться в режимі тестової експлуатації

СУЧАСНИЙ ВЧИТЕЛЬ — СУЧАСНИЙ УРОК

Дата опублікування:
14 листопада 2017 року.

    За новими Державними стандартами освіти ключовою фігурою Нової школи є вчитель, оскільки якість освіти не може бути вище якості вчителів, які у ній працюють.

    На нашу думку, для реалізації нового стандарту освіти державі потрібен Новий учитель — творчий, незалежний, конкурентоспроможний, різнобічний, культурний, морально і духовно розвинений, людина, яка любить свою роботу і своїх вихованців, особистість, близька до ідеалу. АЛЕ, невже вчитель традиційної школи не є творчим, різнобічним, морально і духовно розвиненим, не любить свою професію? Так, хто ж такий Сучасний учитель?… Саме це питання і  було ключовим на засіданні шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів Снігурівської ЗОШ
І ступеня №2, яке відбулося 13 листопада 2017 року.

    У активній і творчій співпраці вчителі удосконалювали свою педагогічну майстерність, знаходили шляхи активізації навчальної діяльності на уроці через використання інноваційних технологій. Найбільш дієвими, на нашу думку, є розвивальне навчання, проблемне навчання, інтерактивні технології, гуманно — особистісна технологія, ТРВЗ (технологія розв’язування винахідливих задач).

     Якщо вчитель розуміє, що немає потреби щоуроку прагнути конкретних знань, умінь і навичок, він по-іншому прогнозує результати навчання. Педагогічна прогностика — велика справа і, якщо Майстер навчився все робити не відразу, а поступово, поетапно, планомірно і розмірено, то від його роботи буде користь. Результат і мета навчання мають збігатися. Але кожен урок приносить свій результат. Як же із суми результатів всіх уроків все ж отримати результат навчання — задоволення учнів від навчального процесу і гарні знання?

   Це майстерність. І кожен педагог повинен прагнути цього.

Н.Ю.Мороз,

                   директор Снігурівської ЗОШ І ступеня №2

^ Вгору ^