сайт знаходиться в режимі тестової експлуатації

Супервізійний кейс-семінар

Дата опублікування:
28 лютого 2017 року.

  У лютому 2017 року на базі Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся супервізійний кейс-семінар «Інноваційні моделі та форми організації корпоративного навчання керівних та педагогічних кадрів в умовах реформування освіти».

   У заході взяли участь науково-педагогічні та педагогічні працівники Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; представники управлінь освіти міських рад міст Миколаєва, Очакова, відділів освіти районних державних адміністрацій,об’єднаних територіальних громад Миколаївського, Веселинівського, Очаківського, Березанського районів (Південний, Центральний регіональні центри розвитку освіти); директори, заступники директорів із навчально-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів (усього – 32 особи).

   Під час заходу відбулася дискусія щодо діяльності методичних служб, завданням яких є вирішення державних комплексних заходів із реалізації нового змісту освіти. Учасники семінару взяли участь у мотиваційно-фасилітаційній сесії «Сильні та слабкі сторони організації методичної роботи з педагогічними кадрами в умовах децентралізації та реформування освіти» (фасилітатор Діброва Людмила Олександрівна, директор Сухоєланецької ЗОШ І–ІІІ ст. Новоодеської районної ради). Результатом роботи сесії стало виявлення викликів та проблем у діяльності методичних служб, що пов’язані з новими умовами їх функціонування (процеси децентралізації, реформування освіти, запровадження інституційної автономії навчальних закладів), а також прогнозування шляхів усунення потенційних загроз модернізації науково-методичних установ.

  Під час сесії працівники методичних служб Центрального та Південного регіональних центрів розвитку освіти вказали на необхідність збереження позитивних сторін класичної (традиційної) системи організації науково-методичного супроводу професійного розвитку керівних та педагогічних кадрів на інституційному та регіональному рівнях.

    Усі учасники підтримали думку, що реформаційно-інноваційні освітні процеси потребують системного науково-методичного супроводу, проте науково-методичні установи, які функціонують сьогодні, повинні спроектувати ефективні моделі власного розвитку, щоб відповідати наявним суспільним та освітнім викликам.

  Одну з таких моделей презентувала Стойкова Вікторія Володимирівна, заступник завідувача кафедри теорії й методики управління навчальними закладами освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Модель має відкриту каскадно-матиричну структуру організації неформальної освіти педагогічних працівників та керівних кадрів системи освіти Миколаївщини.

  У ході семінару учасники взяли участь у тренінгах щодо оволодіння методами корпоративного навчання та розвитку педагогічних кадрів: фасилітація, коучінг, менторінг, наставництво, секондмент (тренери: Рябикіна Анастасія Василівна, завідувач міського методичного кабінету управління освіти Первомайської міської ради; Олійникова Наталія Дмитрівна, методист міського методичного кабінету управління освіти Первомайської міської ради; Горностай Лариса Володимирівна, методист Снігурівського районного методичного кабінету; Панкратова Інна Іванівна, практичний психолог Снігурівської районної гімназії імені Т. Г. Шевченка Снігурівської районної ради).

  Педагогічні працівники отримали інформаційну та методичну підтримку щодо впровадження корпоративних методів навчання педагогів у практику діяльності регіональних та інституційних методичних служб.

^ Вгору ^