сайт знаходиться в режимі тестової експлуатації

Тематичний день у початковій ланці

Дата опублікування:
23 лютого 2018 року.

22 лютого проведено засідання круглого столу шкільних методичних об’єднань учителів початкових класів Промінського НВК та Олександрівської й Суворської ЗОШ І-ІІІ ступенів з теми «Тематичний день як форма реалізації оновленого змісту початкової освіти в Новій українській школі».

Майстер-клас «Ранкова зустріч», проведений методистом Снігурівського РМК, сприяв налаштуванню на плідну роботу й творчий запал.

У своєму виступі старший вчитель Промінського НВК Резніченко С.І. зазначила: «Тематичні дні об’єднують блоки знань із різних навчальних предметів, тем навколо однієї проблеми з метою інформаційного та емоційного збагачення сприймання, мислення, почуттів учня. Таке навчання забезпечує формування в молодших школярів цілісної картини світу, здатності сприймати предмети і явища різнобічно, системно, емоційно, сприяє поглибленню та розширенню знань учнів, діапазону їх практичного застосування».

Учитель-методист цього ж закладу Башинська О.І. наголосила, що  під час планування тематичного дня вчителеві варто скористатися Інтелект-картою, при створенні якої необхідно звертати  увагу на ключове поняття, починати роботу з центру, писати ключові слова за годинниковою стрілкою, зв’язувати думки,  дописувати нові ідеї.

Методист РМК Лапченкова Л.М. акцентувала увагу, що, готуючись до тематичного дня на основі власноруч створеної Інтелект-карти, вчитель може  відслідковувати, що вже зроблено, а що – ні, коригувати план, передбачати послідовність власних дій з підготовки до тематичного дня та слідкувати за планом виконання підготовчих дій, передбачити час, котрий буде потрібен на виконання того чи іншого кроку.

Майстер-клас щодо підготовки та проведення тематичного дня продемонстрували досвідчені вчителі Промінського НВК Дудик О.А. та Резніченко С.І..

Досвідом роботи проведення інтегрованих уроків поділилися Михайловська О.Ю., Григоращук О.В. (Суворська ЗОШ), Потравка Д.М., Господаренко С.П. (Промінський НВК).

Насамкінець педагоги виробили рекомендації щодо підготовки і проведення тематичних днів з молодшими школярами й отримали буклет «Тематичне навчання у початковій школі».

Як засвідчило опитування, вчителі збагатилися новими перлинами педагогічного досвіду і високо оцінили нову форму методичної роботи.

Лапченкова Л.М.,

методист Снігурівського РМК

^ Вгору ^