сайт знаходиться в режимі тестової експлуатації

>> > >

УВАГА, БАТЬКИ! Триває набір дітей до 1 класів ЗЗСО, що завершиться 31 травня.  ПОСПІШАЙТЕ!!!

                   
Творчість – джерело освітніх інновацій і саморозвитку педагога

Дата опублікування:
15 лютого 2017 року.

      Про вчителів складають вірші, поеми, оди, а ми сьогодні спробуємо створити портрет учителя, до якого кожен з нас хотів би привести свою дитину чи  онука, а можливо й  порадив це зробити своїм найкращим друзям. Саме з цього цікавого завдання розпочалася педагогічна рада, нещодавно проведена у Снігурівській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1.

У рамках підготовки до педради  проведено відповідну роботу. ЗДНВР Риженко Л.Г. та бібліотекарем Одарченко С.Є. оформлено методичний бюлетень «Готовність педагога до інноваційної професійної діяльності». Учителя Лопатньова І.А., Пишньова С.А., Риженко Л.Г. провели майстер-клас «Роль персонального сайту у саморозвитку педагога». Психологом школи Сазоновою О.В. проведено психолого-педагогічний семінар «Психологічне здоровя учнів та вчителя – одна з головних умов освітнього процесу» та анкетування «Учитель очима учнів».                                                                                                              

     Розвиток творчого потенціалу педагогічних працівників – одна з найактуальніших проблем, що стоїть сьогодні перед освітою, оскільки для сучасної школи потрібні висококваліфіковані педагоги,  які володіють глибокими педагогічними знаннями і які здатні працювати в нових умовах. Тому усім присутнім на засіданні педагогічної ради було запропоновано відповісти на питання:

1.     Який він,  педагог – майстер?

2.     Чи можна навчитися педагогічної майстерності?

3.     Досвідчений учитель і педагог-майстер – це одне й те саме ?

       Урок – те місце, де відбуваються основні процеси навчання, виховання й розвитку особистості. Водночас, – це дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального скарбу, показник його педагогічної майстерності. ЗДНВР Риженко Л.Г. виступила з доповіддю про стан науково-методичної роботи в школі. Доповідь супроводжувалася презентацією.

         Від чого ж залежить творчий потенціал учителя? Про це розповіли вчителі Уткін І.І., Дробенчук О.В., Бикова О.В., Ткаченко О.С. Завдяки правильній  організації діяльності постійно вдосконалюється професійна майстерність вчителя, і, як наслідок, формується авторитет педагога серед учнів, батьків та колег. Творчий учитель сам створює особистий імідж. Про роль вчителя у підвищенні якості уроку присутні дізналися з виступів Заєць І.О., Селіванової Л.П., Шпак О.А., Рудюка О.А. У своїх виступах досвідчені педагоги Олійник О.Л., Дзюра К.М., Карташова З.Я., Цибух Н.В. торкнулися значення педагогічної майстерності в особистому зростанні вчителя.       

      Насамперед члени педради ознайомилися з виставкою буклетів і брошур, матеріалів видавничої діяльності педагогів школи «Зернини педагогічного досвіду».

                                  Л.Г. Риженко, ЗДНВР Снігурівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1

 

^ Вгору ^