Виховання здорової особистості в умовах медійно-освітнього простору

Дата опублікування:
7 березня 2017 року.

Враховуючи потреби сьогодення, з метою підвищення професійної компетентності педагогів та обізнаності батьків щодо проблем медіа-освіти та медіа-безпеки у Снігурівській ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 проведено круглий стіл-зустріч рівноправних сторін з метою визначення стратегії діяльності та співпраці «Батьки і педагоги: виховання здорової особистості в умовах медійно-освітнього простору».

Заступник директора з навчально-виховної роботи Глиняна В.О. ознайомила присутніх з сучасними поняттями: «медіа», «медіа-засоби», «медіа-безпека», «медіа-освіта», «медіа-культура» та основними тезами нової редакції Концепції впровадження медіа-освіти в Україні, схваленої 21 квітня 2016 року Президією Національної академії педагогічних наук. Основними завданнями впровадження медіа-освіти є формування медіа-інформаційної грамотності і культури, подолання інформаційної агресії, сприяння розвитку громадянського суспільства.

Учитель початкових класів Воскобойнікова Т.В. поділилася з присутніми власним досвідом використання медіа-засобів у навчанні молодших школярів, що сприяє самореалізації та розвитку творчих здібностей учнів.

Про шкідливий вплив медіа-засобів на організм дітей попередила учасників засідання шкільна медична сестра Каршицька Г.А.

Дуже корисною і повчальною виявилась для батьків інформація шкільного психолога Кореновської С.В.  на тему «Медіа-психологія як теорія і практика протидії маніпуляції». Класовод 2 класу Пірумян А.Е. та мама учениці 2 класу Польна М.І. надали рекомендації як виховати здорову дитину в умовах медійно-освітнього простору.

 Провідною ідеєю промови вчителя Московчук Т.В. була думка, що в сучасному інформаційному суспільстві ефективне використання медіа-засобів і медіа-технологій сприяє вдосконаленню  система освіти і робить результативним навчальний процес.

Учитель інформатики Кузнєцов А.О. застеріг батьків та колег від ризиків, що несе в собі мережа Інтернет для користувачів шкільного віку.

Члени батьківського комітету 5-Б класу Буднік Т.Д., Оришака Т.П., Верескун А.В.  поділилися з присутніми батьківською мудрістю щодо попередження зловживання дітьми медіа-засобами вдома.

Розвиток критичного мислення є основою медіа-безпеки особистості. Форми і методи формування критичного мислення учнів на уроках історії продемонструвала присутнім вчитель Гавриляк Н.М.

Підводячи підсумки, учасники круглого столу дійшли висновку: потрібно формувати медіа-культуру родини, контролювати і обмежувати спілкування учнів з комп’ютером, рекомендувати застосування медіа-засобів, що сприяють навчанню.

Конструктивна і дружелюбна атмосфера сприяла плідній роботі й співпраці батьків і вчителів. Такі зустрічі вирішено проводити систематично.

Модератор Глиняна В.О.

^ Вгору ^