Вивчаємо спадщину видатних педагогів

Дата опублікування:
7 березня 2017 року.

В педагогічному колективі Баратівської школи проведено педагогічні читання «Видатні педагоги у сучасному почитанні». Захід пройшов на високому методичному та науковому рівні. Питання розглянуті на методичному заході, викликали зацікавленість та обговорення серед учасників. З доповіддю «Педагогічна спадщина та сучасна освіта» виступила заступник директора з навчально-виховної роботи Хир Л.М., яка підкреслила необхідність впровадження ідей видатних педагогів в умовах реформування освіти. Цікаве повідомлення про погляди  Я.Коменського, А.Дістервега, К.Ушинського, про функції вчителя та основні вимоги до нього підготувала Кісільова Г.В. Голова ШМО вчителів гуманітарного циклу Черненко С.О. підібрала цитати з творів педагогів-майстрів про педагогічну майстерність. У своєму  виступі «Думки педагогів минулого про організацію процесу навчання» вчитель біології і хімії Гудзь А.Я.  зупинилась на особливостях організації розвивального, трудового, ігрового навчання. Нестандартно,  у формі «педагогічного театру»  презентували погляди вчителів-майстрів про значення домашніх завдань у навчанні учнів Толмачевська В.І., Боброва В.М., Власенко О.П. Заступник директора з виховної роботи Проценко С.С. у своєму виступі «Погляди майстрів педагогічної справи на національно-патріотичне виховання» розкрила роль спадщини В.Сухомлинського, А Макаренка в організації виховної роботи з учнями у напрямку національно-патріотичного виховання.  З думками  Я.А.Коменського, І.Г.Песталоцці, К.Д. Ушинського, А.С. Макаренка, В.О. Сухомлинського про збереження здоров’я дітей ознайомили присутніх Боброва О.С., Розумовська А.В. Учитель початкових класів Ярошенко Т.Ю. детально зупинилась на поглядах В. Сухомлинського щодо  процесу оцінювання. Пилипова Л.М. присвятила свій виступ питанню толерантності у концепції гуманної педагогіки Шалви Амонашвілі.

Учасники заходу обмінялись досвідом використання педагогічних ідей видатних постатей в практиці роботи,  прийняли рекомендації, у яких зазначили, що продовжуватимуть використання педагогічної спадщини видатних вчителів-майстрів, підкреслили необхідність постійно підвищувати педагогічну майстерність, фаховий і кваліфікаційний рівень, здійснювати особистісно орієнтований, компетентнісний і діяльнісний підходи до навчально-виховного процесу з метою формування ключових, предметних компетентностей, розвитку обдарувань та творчих здібностей учнів. Робота педагогічних читань була плідною і цілеспрямованою.

Хир Л.М., ЗДНВР

^ Вгору ^