Застосування ІКТ в освітньому процесі

Дата опублікування:
18 січня 2017 року.

З метою підвищення рівня професійної компетентності та вмотивування вчителів до самоосвіти в області інформаційно-комунікаційних технологій  12 січня 2017 року в Баратівській ЗОШ І-ІІІ ступенів проведена педрада у формі презентації педагогічних інновацій «Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі як необхідна умова розвитку творчого потенціалу та життєвої компетентності учня». У рамках підготовки до педагогічної ради проведені методична нарада  «Використання ІКТ у навчально-виховному процесі», засідання методичних об’єднань,  методичний вернісаж  «ІКТ – запорука якісної освіти» (серія відкритих уроків), діагностування ІКТ компетентності педагогів,   анкетування учнів, оформлено виставку методичної літератури з даного питань порядку денного педради.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Хир Л.М., аналізуючи урочну та позаурочну діяльність педагогів школи, зазначила, що ІКТ-технології найбільш продуктивно використовуються в позаурочній діяльності, а під час проведення уроків – епізодично, як правило, під час проведення показових уроків. Практичний психолог Міщанін Н.О. зосередила увагу вчителів на психологічному аспекті використання ІКТ: впливу ІКТ на пізнавальні процеси, розвиток особистості.

Шкільний бібліотекар Гладких О.М. презентувала нові електронні підручники та посібники.  Вчитель зарубіжної літератури Пилипова Л.М. розкрила роль персонального сайту у саморозвитку педагога та учнів. Досвідом роботи щодо використання комп’ютерних технологій поділились Толмачевська В.І., Гудзь А.Я., Кісільова Г.В., Черненко С.О., Школьна Р..М. Під час педради вчителі створили схему «Використання комп’ютерів у навчальній діяльності», зробили порівняльну характеристику традиційного навчання  та навчання з ІКТ, обґрунтували переваги і недоліки комп’ютерних технологій.

Засідання педагогічної ради сприяло підвищенню рівня творчого потенціалу педагогів, оптимізації використання ІКТ у навчально-виховнгому процесі, створенню оптимальних умов для самореалізації особистості кожного учня.

Л.М.Хир, ЗДНВР

^ Вгору ^